söndag 25 september 2011

Totalt däckad

Idag har jag varit i sängen i princip hela dagen. Feber, förkyld och rent allmänt sjuk. Varit däckad och sovit typ 10 timmar av 14.
Känner att 4 liter meducin inte räcker till. Det är ju inte ens volymen på en skurhink. Det känns som om mitt huvud är mos och att mina lämmar ska ramla av när som helst.
Tror att panodil bara är ett placebo. EN placebo???...HHmmm...jaja. Känner i alla fall att det inte gör nått för mig.
Kanske måste öka dosen lite. Köra som alla gamlingar på hemmet. Panodil 2x4 varje dag. Kanske jag blir så förgiftad av all paracetamol att jag helt enkelt glömmer bort att jag är sjuk.
Hur bra vore inte det?

1 kommentar:

  1. Vi kan dela på 20 liter meducin, det räcker nog. Och så kan jag laga en orientalisk måltid: kokta elgitarrsträngar med strimlade plektrum, och till det dricker vi motorolja!

    SvaraRadera