onsdag 28 september 2011

5 år

Ja så länge är det faktiskt idag sen jag och Erik blev tillsammans. Och tänk vad mycket vi har hunnit med på 5 år. Flyttat ihop, köpt lägenhet, sålt lägenhet, flyttat till Vikingstad, flyttat till Malmslätt, förlovat oss, fått barn, varit på semester i Grekland, på Åland, i Danmark (3 gånger), i Norrland (2 gånger) plus att vi varit med om en del tråkiga saker också men det behöver vi ju inte ta upp här.

Tänk om jag hade vetat det den där dagen för fem år sen, när jag tog med honom hem till pappa för att bränna ut en skiva till datorn, att jag idag skulle sitta här med honom så lång tid efteråt.

Älskar honom mer nu än då och kommer säkert göra det mer sen än nu.
Jag är trots en del dispyter ibland och tvivelaktigt diskat porslin, väldigt lyckligt lottad.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar