torsdag 11 oktober 2012

"Vill du inte bli min vän?"


Idag har jag blivit kompenserad för den där kvällen när Isolde skrek i flera timmar och Sebastian inte ville sova.
Vi hade besök i eftermiddags av Frida och söt-Theo. Innan det hade vi varit på stan och fikat med mina mammor, och sen lekt hemma med Kristoffer vilket resulterade i att Sebastian inte sov middag idag.
Det i sin tur gjorde att han var på lite dåligt humör sen framåt klockan 19. Men sen vid kvart över åtta sov både han och Isolde. Hur skönt som helst. Det är så här det ska vara.

Sen kan jag inte sluta tänka på den där helt puckade tjejen på fejjan. Den där tjejen som helst ogenerat skickade nakenbilder på sig själv till Erik på facebook-chatten. Vilket kom som en chock för honom eftersom de minuten innan pratat om fotboll.

Typ så här: - Tycker det ska bli jätteroligt att få se Sverige-Färöarna, sa hon.
                   - Ja det tycker jag med. Ska bli hur kul som helst, svarade han.
                   - Vad tycker du om bilderna jag skickade, sa hon då.
                   - Vilka bilder? svarade han.

Och då kom dom. Bilder på en tjej där ansikte och stenhårda sillisar stirrade Erik i ansiktet. Han frågade varför hon skickade dom.
Samtalet som sen följde var ungefär: Hon ville veta ifall Erik tyckte hon var snygg, och hon tyckte att dom kunde knulla lite när dom båda skulle vara på Färöarna samtidigt. Eftersom hon tyckte att Erik tydligen är skithet.
Erik tackade nej och sa att han har sambo och inte vill var otrogen mot henne. (Mig)
Sillisbruttan svarade då att hon faktiskt är skitsnygg och alla killar vill alltid knulla med henne.
Erik tackar återigen nej och förklarar igen att han inte vill vara otrogen mot sin sambo.
"Jag får alltid som jag vill, vänta så får du se" blev hennes svar på det.

Igår fick JAG ett meddelande på fejjan från henne där hon frågade "Lena, vill du inte BLI min vän?"
Insåg då att det var hon förra veckan som skickat en vänförfrågan till mig som jag vänligt avböjde eftersom jag inte känner henne.

Så nu är Erik på Färöarna, med en silikonfylld blond brutta som alltid får som hon vill och det hon vill den här helgen är att få knulla med min Erik.
Och själv sitter jag här i soffan, med en urtvättad pyjamas, hår i en slarvig knut,( hår som borde ha blivit klippt för ett halvår sen) gravidstreck på min bulliga mage, ammade tuttar som räcker ner till naveln och känner mig extremt fylld av seger, eftersom jag vet att Erik aldrig skulle välja sillisar framför urtvättad pyjamas och tuttar ner till naveln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar