måndag 22 oktober 2012

Hahaha

Gud vad roliga en del människor är.

Vet inte riktigt hur det kom sig, men Eriks arbetskamrater har tjatat om att få se dom där pinsamma bilderna pyttipannan skickade till honom. Verkar lite som om de inte tror att en "sån snygg tjej" skulle vilja ha Erik.

Men hallå!!!! Har ni inte sett mig? Är fan skitsnygg, när jag lägger den sidan till. Jag är ju lite rundulett också så det finns ju mycket "snygg" på mig. Och Erik då? Han är ju den snyggaste killen jag är tillsammans med.

Sen idag var det tydligen nån som tyckte att det vore roligt att skriva till pannan från Eriks fejjs att han ångrat sig och gärna vill ha sex med henne.

"Ni kan väl ha en trekant?" Ehh nää......det kan vi inte.

Nu är det tur att inte alla människor utanför ens sovrum vet vad man gör där. Men vi kanske inte behöver ha en trekant med en tjej som ville ha Erik alldeles för sig själv i sängen, när hon så uppenbart dessutom visste att han hade familj.

Ingen vet ju vad vi har för sexliv tillsammans. Vi kanske har 7-kanter varenda ledig torsdag. Riktiga orgier med både fler killar och tjejer. Eller kanske bara tjejer.

Men ni är alla välkomna att själva kontakta henne för lite rull i höet. Vi vill inte ha henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar