fredag 26 april 2013

Vilken dag.

Ja idag började dagen med lite frukostmys med mina fina.

Jag gjorde mig iordning och gav mig iväg till stan för en girldate med Sandra.

Vi började med lite förmiddagsfika på Steves. Efter bara 5 minuter kändes det som om vi aldrig varit ifrån varandra. Det är ju så det ska kännas. Då är man riktiga vänner tror jag. När 10 år från varann inte spelar nån roll. Man fortsätter liksom där man slutade. (Förutom det faktum att vi under vår tid från varann flyttat ett antal ggr var, hon har gift sig, utbildat sig, tagit körkort och allt vad det är. Jag har förlovat mig, köpt 2 bostäder, fått 2 barn och allt det där.) Men det var härligt. Jag har ju saknat henne, så det var fantastiskt att få ses igen.

Vid halv ett var jag tvungen att gå till bilen för att lägga i mer pengar till parkering. Och med den spontana ådra vi båda har gav vi oss iväg till Ikano för lunch.

Vid fyra åkte vi hem till oss för att hämta Sebastian. Och det är ju hennes gamla hemtrakter. Snacka om nostalgitripp.

Jag och Sebastian körde hem Sandra och åkte sen till Maxi för lite fredagshandling. Hemma igen blev det hemgjord pizza, bad och sovdags för barnen. Och nu är det kvällsmys med älsklingen och The Aviator.

Inne på Ikano köpte jag supersöta hårband till Isolde. Sebastian ville också prova.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar