lördag 13 april 2013

Festligt

En helt fantastisk lördagkväll lider mot sitt slut. Har haft Frida och Fredrik här på mat, och det var supermysigt.

Skulle själv inte vilja säga att maten blev riktigt hundra men dom åt med god aptit iallafall och det var ju bra.

Isolde verkar gilla Fredrik skarpt så nu vet vi vilka som ska få vara barnvakter åt oss i framtiden.

Nu hoppas jag bara att den natten jag har framför mig blir bättre än föregående. Inatt satt vi i soffan, jag, Erik och jag hade Isolde på armen. Erik och jag satt och pratade om hur jobbigt det faktiskt är just nu. Och att jag skulle behöva en paus. En riktig paus. Få åka bort och vara borta flera nätter i rad. Både för min och hennes skull.

Tänk om hon kunde tala om vad det är som är så jobbigt. Ibland verkar det som att det vänder, och att hon är mer nöjd. Men sen kommer det ett bakslag.

Är det någon som har några tips, som har egna erfarenheter av extremt missnöjd bebis, är dom väldigt välkomna.

Godnatt alla där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar