söndag 21 april 2013

Räddad

Det blev inte en så farlig lördag igår trots allt.
Janne ringde och bjöd in oss på grillmat, så vi klädde på oss igen och traskade dit.
Det var mysigt förutom att Isolde var på sitt vanliga trevliga tjuthumör.

Ibland undrar jag verkligen vad det är för fel på henne. Hur missnöjd kan man vara liksom när man inte ens är ett år än.

När vi kom hem från mamma och Janne var klockan iallafall så pass att det var dags för lite bad, kvällsmat och sen alla nattbestyr. Borsta tänder, pyjamas och allt det där. Vi fick tiden att gå helt enkelt.

Och den här veckan som kommer är det fullspäckat. Kristoffermys med Fantasterna, Hannibal och Filip och Fredrik. Nisse och Ingegerd för att fira födelsedagar, tjejkväll i kyrkan för BARA mig UTAN barn (ska bli såååååå jävla skönt), och på fredag ska jag träffa barndomsvännen Sandra för första gången på 10 år. Det är nog veckans höjdpunkt tror jag. Också utan barn. Tänk va, egentid 2 ggr på en och samma vecka.
Måste nästan ringa kvällspressen. 😜

Sen har vi alla vanliga aktiviteter också. Men det blir nog en bra vecka.

Hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar