måndag 8 april 2013

Bajsdåligt, men vårroligt.

Ja. Jag skulle ju flytta på bloggen. Skapa en ny på blogg.se. Och det gick ju bra. Men blogg.se är helt ärligt supersugigt. Kan inte beskrivas på nått annat sätt.

Det går inte att dela inlägg, sidan ser urmuppig ut och det bara känns fel. Jag hade ju hoppats på att kunna exponera mig lite mer för att locka mer läsare. Men faan jag tänker nog stanna på blogger iallafall. Måste fundera lite på det där tror jag.

Och det är ju inte det enda jobbiga i livet.
Isolde är fortfarande så extremt tjurig hela tiden. Ja jag kan inte kalla henne nått annat än tjurig. Är det nån annan här hemma som kan vara med henne medan jag är på toa, lagar mat, diskar, söver Sebastian och allt annat, då är hon ju nöjd.
Eftersom det väldigt sällan är nån annan här blir resultatet att hon är ledsen och tjuter hela tiden. Men.......hon somnar på min arm på kvällen och sover sen i sin säng. En del nätter vaknar hon visserligen vid 12 och sover resten av natten på min arm. Men för det mesta funkar det just nu. Det känns bra.

Idag har vi varit på barnsång på förmiddagen igen efter påsklovet. Det var mysigt. Sen på eftermiddagen blev det lek i linbaneparken. Och jag måste säga att Isolde kan möjligtvis behöva något mindre glajjor ;)

Nu ikväll är Kristoffer här och myser och tittar på Hannibal. Hoppas serien lever upp till förväntningarna man har.

Kom ihåg: Det FINNS sånt som är omöjligt. Att tex få ner den runda klossen i det fyrkantiga hålet i "plocklådan". Utan att givetvis ändra storleken på klossarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar