onsdag 10 april 2013

Lekbus och gravidmage

Hm idag började dagen med en tur till Maxi tillsammans med Sebastian. Var ganska skönt att vara där tidigt. Inte så mycket folk och, kors i taket, det fanns en familjeparkering ledig!

Till lunch skulle Sebban absolut ha pizza, så vi fick jaga runt i nybygget och ommöbleringen för att hitta allt vi skulle ha till det. Tycker att det har blivit kanonfräscht på Maxi med alla glasdörrar och så. Men det är jobbigt att hitta när det möblas om.

I eftermiddag har vi haft supergravida Emma här med fina Viggo för lek. Hon var så himla fin. Som dom flesta gravida ju är. ( nu är hon ju fin utan gravidmage också)
Och fast jag har Isolde som inte ens blivit ett år, känner jag mig lite avis. Har ju tyckt att det varit supermysigt att vara gravid. Förlossningarna har jag inte heller haft några problem med. Och bebisar är ju så extremt mysiga. Jag känner på mig att Erik kommer få en 5-6 ungar i slutänden.

Min EGEN bebis har iallafall börjat bli en riktig våghals. Klättrar som aldrig förr. Kanske ska hon få lite bättre balans först innan hon börjar klättra? Bara en idé.

För övrigt tycker jag att reklamen fortfarande är så jävla rolig.
"Vi har försökt med kalendermetoden utan resultat."

Ett litet tips: gör som vi, kör med samlagsmetoden kanske det går bättre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar