tisdag 9 april 2013

2 dagar

Jo i 2 dagar har jag skärpt mig. Tagit en portion mat vid lunch och middag. Ätit bra frukost och inte fikat så mycket på kvällen. Igår blev det popcorn, men popcorn är ju inte så farligt. Och ikväll vankas det färsk ananas och te. Gött!

Idag fick jag lite tid för mig själv på förmiddan då Erik tog med sig båda barnen själv till öppet hus. Som vanlig dödlig då skulle man säkert ha sett en film, suttit vid datorn och slappat i soffan. Men som mamma gör man inte det. Så jag städade i tvättstugan och plockade ut skit till förrådet. Sopade på altanen och lagade lunch tills familjen kom hem igen.

Men jag ska bättra mig. Och nästa gång jag får riktig egentid blir nog vid Ullaredsbesöket jag måste försöka planera in i April/Maj. För jag tänker då inte ta med mig karl och barn.

Men nu ska jag se slutet på Biggest Loser och önska att jag var lika duktig.

Jo idag har jag försökt lära Isolde att man ska sitta I gåstolen, inte kliva PÅ den.
Sötgris ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar