söndag 30 september 2012

En liten paus

Ja nu har även den här helgen kommit och gått. Och vilken helg det har varit sen. Bestämde mig för att jag skulle ha en viktväktarfri fredag, eftersom vi firade 6 år tillsammans jag och Erik. Sen behöver man ju ta en lite paus ibland för att orka med hela vägen.
Fredagen flöt över till lördagen då vi var på kalas hos Kristoffer och firade hans 18 år i livet med tårta, tacobuffé och present i form av en Ukulele.
Skitfin!
Lördagen flöt sen över till söndag. Idag har vi haft Ingegerd och Nisse på besök och dom ville absolut bjuda på pizza. Ja och jag tyckte att det var värt att baka dessa supergoda cupcakes med nutellafrosting. Det smakade inte kattskit.
Men imorn är det måndag och då tar vi tag i det igen. Den här veckan ska jag nå mitt första delmål. 5% ner av startvikten.

Imorn blir det barnsång i kyrkan, och sen blir det lek och mys i Nykyrka med Fia och barnen.

Å ni.....kvinnor använder BH, män suspensoar, och därmed är vi jämlika!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar