måndag 10 september 2012

Första vägningen.

Ja idag skedde det. Första vägningen efter starten på mitt nya liv.
Hade ju lite ångest över hur det skulle se ut.

Så jag klev upp, gick ut i badrummet och ställde mig på vågen. Blundade, och tittade fram lite försiktigt. Där försvann ångesten. -2,6 kilo!!! På EN vecka.
Tjohoooooo!!
Så nu är det bara att sikta in sig på en ny vecka, med nya utmaningar, frestelser och förhoppningsvis fler kilon tappade när veckan är slut. Nu känner jag att vi är på gång. Hoppas den känslan håller i sig.

Igår var bror här med familj på fika. Det blev kladdkaka á la viktväktarna. Skitgod. Aldrig gjort den förut, blev hur saftig och god som helst.
Sebastian fick lego och jag fick te och honung istället för en blomma. Var jättemysigt att ha dom här.

Idag är Sebban och Erik på barnsång, själva. Tycker att Sebastian kan behöva lite egentid med pappa utan syrran.
Och i eftermiddag blir det mys och lek i Rappestad med Emma och Viggo i nya huset. Ska bli jätteroligt.

Ha en bra dag alla!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Ser själv fram emot beach 2013, för iår har jag haft badbollen på magen :)

    SvaraRadera