torsdag 6 september 2012

Dag 4

Hittills har mitt nya liv gått som en dans. Har hushållit med mina points och faktiskt hållt mig mätt hela dagarna.
Känner mig just nu 110% motiverad. Tycker att det är lite roligt just nu, att få lära mig nya systemet. Sen är det ju en kick i början när man tappar som mest. Det blir ju sen när man hamnar i en stillastående svacka det blir jobbigt, så det är bäst att utnyttja den sköna känslan nu till fullo.

Tycker nästan att det är lite jobbigt att jag inte får väga mig förrens på måndag. Det är ju hela helgen kvar.

Idag har vi varit på stan och öppnat sparkonto åt Isolde. Känns kanon att ha det gjort.  Vill ju börja spara så tidigt som möjligt. Annars skulle säkert tiden gå och gå och inget hända. Blev även en liten tur på stan där Erik hittade 2 snygga tröjor på HM och både Isolde och Sebastian fick nya pyjamasar. Den här mamman får vänta till imorn då det blir en tur till Ikano.
Ska försöka kränga av ett nintendo på Game, köpa taklampor till vårt sovrum och Soldans "rum", plus se ifall vi kan hitta några fräscha kläder till mig.

Men först blir det mys på öppet hus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar