söndag 9 oktober 2011

Tapas

Yes det blev Tapas på....Tapas i Fredags med mamma och systrar. GUUUUD så gott.
Det var fantastiskt. Jag tycker att man gör alldeles för lite tillsammans med sina tjejer. 

Erik och lillgrisen var själva hemma och det hade nog gått ganska bra. Dom har ju inte varit ensamma så långa stunder i taget så mycket. Blir bra på Onsdag när den här mamman ska till Ullared alldeles själv utan både man och barn.
Erik är ju lite trälig när vi är där. Han kan inte gå själv. Utan han ska hänga mig i hasorna hela tiden. Jag kanske vill gå och titta på bh:ar, toppar och byxor på egen hand. Men nej. Erik låter mig gå själv ungefär tio minuter. 

Och han vill alltid följa med. Brukar bli lite sur när jag ska åka utan honom. De flesta män blir överlyckliga när deras andra hälft låter dom stanna hemma. Min andra hälft blir överlycklig om han får följa med.

Nu idag blir det snart långpromenad bara grisen vaknar. Lång höstpromenad och sen fika hos mamma.

Göttgöttigöttgött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar