fredag 7 oktober 2011

Hjärnstillestånd

Ja så kan det ju också vara ibland.
Skulle sätta mig ner och skriva lite på boken. Visste innan precis vad jag skulle skriva om och helt plötsligt stod det helt stilla.
Började färga håret och kom då på vad det var jag skulle ventilera idag. Satte mig vid datorn och fick inte ner det på papper. Det är nog bara för att lillgrisen och hans far gick hemifrån. Jag fick ju riktig tid att sitta här och skriva. Då är det klart att det inte går.

Idag ska jag för övrigt gå ut och äta med mamma och de två äldsta systrarna. Mamma bjuder. Vet inte vart vi ska men det är väl lite spännande det också. Härligt att få vara ute bara vi tjejer. Första gången jag går ut och äter på över ett år utan en liten griskille bredvid som inte vill sitta still. Jag ska njuta av varje sekund. Ändå tills jag saknar honom och vill åka hem igen.

För så kan det ju också vara ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar