onsdag 30 oktober 2013

Lov!

Nu är höstlovet i full gång och vi har inte gjort så många knop än så länge. Precis som jag bestämde att vi inte skulle göra. 

Vi har fixat lite i trädgården, äntligen satt dit en grind (igen) så barnen kan vara i trädgården utan att jag behöver oroa mig för att dom sticker sin kos. 

Staketbygget med grind var en pärs, och nu när det är färdigt kan jag säga att det syns att jag och Erik aldrig gjort det förut. 
Men trots att det inte är det snyggaste staketbygget som nånsin gjorts så fyller det sin funktion. 

Idag ska vi till stan och leka i trädgårdsföreningen med Therese och barnen. Det ska bli härligt. Bara regnet håller sig borta. 

Och som en liten observation, har jag och Isolde IGEN stött på en trasig busskur. Bra gjort östgötatrafiken och kommunen för att ni så smart har tagit bort en av dom två sista plåtkurerna för att ersätta den med inte mindre än TVÅ nya i glas. Skitbra i ett bostadsområde där busskurerna slås sönder varenda vecka. 

Bra där!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar