måndag 9 januari 2012

WOHO, MAMMATROSOR!!

ÄNTLIGEN är allt jag kan säga.
Har letat och letat i varenda klädbutik i hela stan. Mammakläder är inte gjorda för lite halvt medelålders gravida. (är ju bara lite halvt medelålders. inne på levnadsår 30, känner mig ibland som 15 men oftare som 55) Ska man kunna ha små mammatrosor med spets på som dessutom inte går längre än till den där lilla kanten där könshåren slutar växa längre upp ska man helst vara 15 år och dessutom ha storlek "noll".

Jag vill ha såna där riktiga tant-trosor som går ända upp till brösten. Det är väl ändå meningen att magen lixom ska stoppas in? Givetvis vill man vara fin även när man är gravid, men för egen del har jag hellre på mig kläder som är bekväma än kläder som gör att magen typ delas på mitten av några jävla trosor som inte ens går upp till naveln.

Nej magen ska stoppas in i riktigt rejäla underbrallor. Och det har dom, på kappahl. Nu slipper jag se ut som en över-ölad medelålders fotbollsfarbror som inte får plats med magen i kallingarna.

Länge leve tant-trosan och Kappahl. 

2 kommentarer:

  1. Haha känner igen mig! Jag köpte riktigt sexiga på ullared när jag var gravid;)

    SvaraRadera
  2. ja ullared funkar också...ligger tyvärr så långt borta så man åker ju inte dit lixom över dagen bara för ett par trosor.....skulle finnas ett GE-KÅS i linköping....skulle nog tyvärr bli totalt ruinerad då iofs...;P

    SvaraRadera