måndag 25 november 2013

Lila, rosa, blond?

Nu ska vi se, vad har hänt sen jag bloggade sist? Hmm......

Jo vi har varit på förlovningsfest hos Mattias och Cissi. Det var supertrevligt. Vi fick ju träffa Cissis familj. 

Sen har vi gjort allt det vanliga. Tror inte vi gjort nått speciellt faktiskt. 

Men imorn, då ska jag få lite vuxenhäng i kyrkan. Utan barn! Det ni! 

Och jag har äntligen börjat göra färdigt min krigarkvinna. Kändes lite konstigt eftersom jag alltid sett henne som rosahårig, men det blev mörklila. Erik trodde hon skulle bli blond och kände sig nog snuvad på det, men själv är jag nog ganska nöjd. 

Bilder kommer när den är färdig. Vilket nog blir ganska snart. Hoppas jag. 

Och du Therese: 3,4. Det du. Tack för att du inspirerat mig. Och för att du kommer finnas där som stöd. Nu kör vi! 

1 kommentar:

  1. Wohoooo! Bra jobbat pinglan! Hejja oss! Men du... vad är en krigarprinsessa? Kram

    SvaraRadera