lördag 20 juli 2013

Summering

Japp då blir det en liten summering av veckan som gått. 

Ehh........jo vi har varit på BVC för Isoldes 1-årskontroll. Det gick bra. Hon hade gått upp 3-4 hekto och väger nu 7200 gram. Vaccinationssprutorna var väl inte direkt nått hon gillade men det ledsna gick snabbt över när sköterskan tog fram såpbubblor. 

Sen en dag fick jag och Sebastian lite egentid. Hela dagen hade varit helt åt skogen. Isolde var i sitt esse, så jag och Seberbion åkte till Valkebo utan pappa och skrikan. Det var så mysigt. Vi behöver mer egentid. Får ta det. 

Veckan började dessutom med besök av farfar Bengt och Filip och Lina med barnen. (Ja Sven-Åke var här också.)Det var trevligt. Sebastian träffar ju bara farfar några ggr om året. 

Sen igår sköljde sån där total ångest över mig igen. Skulle till Ikano för att inhandla ny bikini. Den jag har kan jag nämligen bara ha byxorna till, BH;n är för liten. Så jag brukar bada i dom byxorna och en vanlig BH. 

Inne på Ikano provade jag säkert 7 olika bikinis, i olika STORA storlekar. Men inte faan. Och jag vet vad dom flesta av er tänker. "Lägg av att äta så mycket så går du ner i vikt. Rör på dig." 
Jag vet!!!! Men det är så svårt. Jag önskar att jag hade Sandras eller Therese hjärna. Som bara kan bestämma sig och så göra det. 

Men jag ska. JAG SKA! 


1 kommentar:

  1. Fina du, det har tagit mig mååååånga misslyckanden och en miljon JAG SKA innan jag kom dit jag är nu. Lycka till, jag finns här om jag kan hjälpa dig med pepp eller nåt annat! Kram

    SvaraRadera