fredag 5 juli 2013

Öland!!

Ja nu har jag inte bloggat på hela veckan. Men ni ska inte misströsta för det.
Har inte hänt så mycket spännande.
Jo vi var ju på sommarcafét i tisdags, och då lyckades vi locka med den gamla barndomsvännen Karro och hennes barn. Det var supertrevligt. Hoppas att vi får se mer av dom framöver. Kanske både i kyrkan sen i höst när alla grupper och så blir som vanligt igen, och kanske utanför kyrkan också. Nu bor dom ju här i Malmslätt. 

Den där ångesten jag talade om i början av sommaren, den har liksom inte hunnit sätta sig riktigt, som tur är. Vi har ju varit ganska upptagna ändå. Sommarcafé och Valla. Bad i Valkebo, lekträffar ute med kompisar och nu på måndag åker jag och barnen till Öland. Hur mysigt som helst. Vi ska med mamma och Janne ut med husvagnen.

Så det kommer bli Ölands djurpark och förhoppningsvis bad. Och en hel del annat kul. Så nästa vecka blir fullspäckad. Öland först och sen fira Isolde som på fredag blir 1 år! Hur gick den tiden så fort?
Kommer ihåg när hon var 3 månader, och jag kände sån där riktig uppgivenhet. Hon hade då skrikit sig genom en hel månad, och jag kände hundra ggr om dan, att nu orkar jag inte mer.
Nu har jag snart funnit kraft och ork i 10 månader. Men det är nog kanske så här, att ju fler motgångar man har, desto starkare blir man. Så försök slå ner mig om tio år ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar