fredag 3 maj 2013

Jäkla skön fredag

Jädrar vilken fin fredag vi har haft, jag och min lilla fina familj.
Den började med Barnens Katedral i domkyrkan. Lek, mys och härligt väder. Sen en liten stund på stan med först lunch och sen shopping på Panduro. Sebastian hade blivit lovad vattenfärger av mig så jag var ju tvungen att införskaffa såna. Superfina temperapuckar blev det. Så dom håller länge.

En liten tur på stan följdes vi åt med Filip och Lina, så det bestämdes att vi skulle komma ut till Vikingstad lite senare. Så vi åkte hem och petade i mat i Isolde, och sen åkte vi iväg till Liselott för att eftermiddagsfika.

Och ikväll har vi grillat. Så där som de flest människor härikring gör på helgerna. Sååå jävla skönt med lite trädgård att umgås i. Det har jag längtat efter så länge.

Så idag har vi haft en sån där riktig mysfredag. Lite tillsammans med andra, och mycket tillsammans bara vi.

Ibland säger Erik att han är så lycklig. Och vissa dagar går på sån rutin att man inte hinner tänka på det. Idag är en sån där dag när jag verkligen känner likadant. Att jag är så fantastiskt lycklig. Vi har våra upp och ner, och har det absolut inte fantastiskt varje dag. Men idag var det så. Imorn kanske det är skit. Och då ska jag försöka tänka på hur jag kände det idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar