måndag 13 maj 2013

Det tar sig

Håhåjaja sicken vecka jag har haft. Eller helg. Vi har fart hit och dit och träffat alla möjliga. Vi har grejat i trädgården och lekt tillsammans. Och igår blev det en shoppingtur till himmelriket Ullared med mamma. 

Kändes konstigt att vara ifrån Isolde så länge. Var ju första gången. Men dom hade haft det bra här hemma. Testet funkade alldeles utmärkt, så nu vet jag att jag skulle kunna åka bort lite längre utan barn ;)

Känner att jag verkligen skulle behöva semester. En vecka. Men jag skulle inte kunna åka utan Sebastian. Han har ju aldrig haft det så där härligt med bad och bad och bad hela dagarna. 

Jaja på tal om nått annat så kan man äntligen se att det kommer komma en gräsmatta. Vilket år den är kanon vet vi ju inte än, men den som lever får se. 

Imorn blir det BVC för 10-månaderskontroll av lilla nyckelpigan. Får vi se om hon blivit tyngre eller om vi får skäll. 

Uppdatering på det kommer imorn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar