lördag 30 mars 2013

Som hemma

Jag finner det ganska fantastiskt att jag redan känner mig som hemma här på Fårhjordsvägen.

Vi har nu bott här i en vecka och för mig känns det nästan som om vi bott här hela tiden. Tror inte Erik tycker likadant men jag har nog alltid känt så. Vart vi än har bott har jag funnit mig ganska snabbt. Riktigt skönt faktiskt.

Ja nu har vi flyttat in och packat upp nästan allt. Allt väsentligt iallafall. Det finns ju typ 20 kartonger kvar, men det är ju inget vi använder dagligdags.

Så nu ska vi bara plocka undan i förrådet och slänga all skit efter inflytten.

Sen i sommar blir det utsidan. Det ska målas, sättas staket, rivas ner buskar och förhoppningsvis byggas en träveranda.

Men nu ska jag sova, och imorn blir det middag hos svärmor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar