fredag 15 mars 2013

Helt nöjd?

Jaha.......vad ska jag hitta på nu? Nu är mitt förhållande med Mr Christian Grey slut. Jag kommer sakna honom med hans glimt i ögat och totala kontrollbehov. Känner mig både tom och lycklig på samma gång.

Känner mig rörd ända in i själen av en av dom mest speciella och fantastiska kärlekshistorier jag läst. Blir dock lite besviken när media har tagit så stort fokus på sexet att själva kärlekshistorien glöms bort. Och visst är det mycket sex. Men inte så konstigt att ett par i början av sin relation har mycket sex. Dominanssex, inte så konstigt det heller. Har frågat mig själv många gånger ifall det är mig eller andra det är fel på eftersom jag inte tycker att det är så märkvärdigt. Hhmm........

Dom sista tre kapitlen var jättejobbiga att läsa eftersom det hela tiden hängde över mig att det snart skulle vara slut. Fy fy fy.

Nu till nått annat. Inom en snar framtid kommer det nog bli flytt. Och då kommer det lite före och efterbilder från renoveringen. Men här kommer en liten på vårt sovrum.

Ha en fantastisk helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar