torsdag 8 november 2012

Back on track....eller?

Hm.....bloggen har inte varit på aktiv den senaste veckan. På grund av anledning. Den anledningen kallas Soldan. På pappret heter anledningen Isolde.
Jag har knappt vågat säga nått nu dom senaste tre dagarna, men det känns som om det där humöret hon haft, håller på att vända.

Men det gäller nu att ha is i magen och behålla lugnet om hon blir lite missnöjd, så jag inte triggar igång henne igen.

Den här veckan har hittills varit supermysig. I måndags hade jag och Sebastian egentid på barnsången, då jag vågade lämna den lilla skrikan hemma med Erik. Kände att Sebban behövde få lite tid med bara mamma, och den här mamman behövde både tid MED Sebastian men också UTAN Isolde.
På kvällen kom sen min älskade lillasyster Beatrice och drack te och pratade lite skit. Ja och mös med barnen givetvis.
Igår var vi i Rimforsa och lekte, fikade och mös med Anna, Vidar och Alma. Supermysigt, och grabbarna kom ganska bra överrens. Mest efter det att vi gick ut.

Idag har vi haft Kristoffer här på frukost. Verkar vara nån slags ny veckotradition.

Men nu är det som sagt bara att vara cool, lugn och hoppas på att Isoldes missnöjdhet håller sig på mattan.

Och till sist: nu har jag tappat alla mina gravidkilon efter den senaste graviditeten. Har 2 kilo kvar så är jag nere på vad jag vägde när jag blev med Sebban. Nya mål och nya tag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar