tisdag 1 maj 2012

Underbar långhelg!

Ja den här helgen har dragit ut på sig i det oändliga nästan. Känns som om vi haft hur mycket tid som helst till att göra hur mycket som helst.
I fredags var vi på öppet hus på förmiddan och sen på eftermiddan åkte vi till Tornby. Köpte dels en present till lilla Daniel som fyllde 1 år igår, och så köpte vi en förvaringsmöbel till Sebban. Två vägghyllor och backar till möbeln fick också sin plats i varuvagnen.
När vi kom hem var det bara att börja borra, skruva och fixa.
I lördags blev jag överraskad av pappa, Lotta och Kristoffer när de kom på morgonen och hämtade mig helt ovetandes om att just dom skulle komma. Tog mig till Scandic City och gav mig en av de bästa vardagsdagspresenter jag nånsin fått. Frukostbuffé! Fick en för tidig födelsedagspresent också. Presentkort på P.A.U.S så jag kan åka och få lite gravidmassage för den onda kroppen. Helt fantastiskt.
På eftermiddan åkte vi ner till mamma och plockade upp Emilia för att sen åka till valla. Sebastian hade jätteroligt på lekplatsen men blev riktigt ledsen inne hos getterna. Var inte riktigt hans grej. Åkte sen och köpte lite grejer till balkongen.
I söndags var vi på dop och födelsedagskalas för Daniel, med mycket folk och god mat.
Igår på valborgsmässoafton var jag och Sebban nere hos mamma och fikade, åt grillmiddag och sen var vi i hellgrenshagen och tittade på elden och fyrverkerier.
Idag har vi varit ute i det fina vårvädret och har på eftermiddagen och kvällen varit hos Liselotte och lekt med lillkusin och farmor. Härligt härligt.

Puss på er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar