fredag 21 mars 2014

TGIF

Ja äntligen blev det då fredag. Som Erik har längtat. Och Isolde.
Godis har det tjatats om nu hela veckan, och när hon väl får en skål, ja då ska hon mata både mig och Erik med sitt. Men men det är ju knappast ett problem att hon INTE vill ha godis. 

Nu har jag och barnen försökt klara oss utan vår älskade Therese och hennes Luddefis i en hel vecka!! Och det går, med nöd och näppe. 

Det har efterlysts mer bloggande så vissa numer kan hänga med i vårt liv. 
Vassegod ❤

Nu har nog alla fått sina bröllopsinbjudningar. Jag gissar på det iallafall trots att bara 4 stycken meddelat att dom fått. Är lite missnöjd faktiskt. Trodde nog att vi skulle få lite mer reaktioner från dom som mest troligt inte förväntade sig bli bjudna. 

Men för er andra kan jag nu meddela att bröllopet stundar den 6:e september. Så å ena sidan, låååååångt kvar. Å andra sidan brinner det i knutarna. Men nu är menyförslag skickat till kocken, så får vi se vad det blir av det. 

Nu ska det mysas lite med barnen innan dom ska sova. 

Puss på er!


1 kommentar:

  1. Åh tusen tack, både för kommentaren och blogginlägget. Jag saknar er så det gör ont <3 Hoppas verkligen vi hittar en lucka snart, kraaaaam!

    SvaraRadera