lördag 29 mars 2014

Klack, platt eller barfota

Sitter och tittar på skor till bröllopet. 
Vilken djungel. Och värre lär det ju bli. 

Nått jag funderar över är ju vilken typ av sko jag ska ha. Jag är ju inte riktigt tjejen som använder klack. Jag hade liksom gympadojjor när Krille gifte sig, och lila peruk när Linda och Micke gifte sig. 

Klackskor och finfint är ju inte min grej. Så platt måste det nästan bli, om jag inte ska börja öva typ förra veckan. Och om man får ont i fötterna efter halva kvällen, vad gör man då? Har ett par foppisar i väska? Den där lilla brudväskan som rymmer typ ett läppsyl och en tampong och sen inte mer. 

Men kanske barfota? Eller nej fy vad äckligt framåt kvällen. 

Jo har nog en riktig nöt att tänka på. 




1 kommentar:

  1. Jag var skitsnygg i 12 cm klack fram till direkt efter brudvalsen i princip, sedan blev det bara strumpbyxorna resten av kvällen, hihi. De gick INTE att återanvända... ;)

    SvaraRadera