fredag 13 april 2012

På det sjätte smäller det!

Nu är ögonblicket här. Han kommer bli sååå stor på en gång. Mår nästan liten dåligt just nu när det bara är en timme kvar. Kommer bli gråtfärdig. Gravid och gråtfärdig är ju ingen vinnande kombo har jag lärt mig den senaste tiden.
Det känns helt fruktansvärt och har gjort det enda sen första gången Erik var tvungen att sätta tanken i huvet på mig. Sebastian måste klippas. NEJ! det måste han inte alls är allt jag skrikit i flera månader nu.
Han är ju så fin i sina små prinslockar. Men tyvärr är dagen inne. Har på förmiddan bokat tid för klipp. Har ju själv insett att håret där fram börjar bli så ojämnt.
Kommer säkert tjuta som en liten gris där inne på frisersalongen. Inte Sebban alltså utan jag.

Fy fy fy.


Jag har uppdaterat bloggen lite också. Tyckte att det var på tiden för lite nytt. Ombyte förnöjer som dom säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar