lördag 23 februari 2013

Fifty shades of Grey

Ja nu har jag läst ut den första boken i trilogin om Mr Christian Grey, och måste säga att ett visst mått av besvikelse sköljer över mig.

I flera månader har jag hört vänner och bekanta, författare och andra uttala sig om böckerna och hört om den fasansfulla erotiska Grey och att hans preferenser på nått sätt skulle vara utanför denna värld.

Antagligen är det mig det är fel på eftersom jag inte funnit nått märkvärdigt. Visst är han dominant, men själva sexbiten kan jag inte riktigt förfära mig över. Kanske måste läsa dom andra böckerna också.

Jaja nu är hemmet ihoppackat iallafall och imorgonbitti styr kosan mot Fårhusvägen för ett stopp där på högst 3 veckor. Är förhoppningen åtminstone. Sen är det bara det roliga kvar. Att packa upp och inreda vårt nya hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar