söndag 23 december 2012

Jul!

Ja nu är verkligen julen här igen. Imorn. Och då blir det mammas köttbullar, revbensspjäll och gos och gnugga nos med alla mina fina.

Det blir ju ingen flytt i januari förresten. Är så fuktigt i lägenheten att det kommer ta väldigt många veckor innan det är torrt och färdigt. Känns skitjobbigt, men det är bara att ta.

Tidigare i veckan hade vi Ånka, Vide, Frida och Theo på besök. Det är så himla mysigt och jag är så glad att jag hittat Frida och Veronica. Eller ja att vi hittat varandra. Trivs väldigt bra med dom. Känns som att dom jeansen sitter som en smäck. Och roligt för Sebastian eftersom han med största sannolikhet kommer gå i samma klass som Theo sen när de börjar skolan.

Och imorn är det då julafton. Sebastians och Isoldes paket ligger där inne under granen och väntar. Ja Eriks paket också. Det ska bli så himla roligt i år nu när Sebastian är lite större, och få se honom när han öppnar. Kan knappt vänta. Så nu måste jag gå och lägga mig så det blir julafton fort fort fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar